VEELGESTELDE VRAGEN

Waar blijft de e-mail met mijn tickets?
Zodra de reservering online is afgerond en betaald volgt direct een bevestiging per e-mail. Wellicht is de e-mail in de SPAM folder terecht gekomen? Mocht dat niet zo zijn neem dan contact op met één van onze medewerkers via hallo@wibi-tickets.nl.

Hoe kan ik mijn eigen zitplaats selecteren?
In de webshop worden alleen ongeplaceerde tickets verkocht. Hoe eerder u in de zaal bent, des te meer kans u hebt te kunnen zitten op uw voorkeursplaats. De zaal opent 45 minuten voor aanvang.

Ik zit in een rolstoel. Moet ik nog ergens mee rekening houden?
Neem contact op met één van onze medewerkers via hallo@wibi-tickets.nl voor het reserveren van een rolstoelplaats. Onze medewerkers geven meer informatie over de bereikbaar- en beschikbaarheid. Bij de concertlocaties is niet altijd een invalideparkeerplaats beschikbaar.

Is het mogelijk om tickets contant te betalen?
Tickets kunnen alleen aan de zaal, op de avond van het concert, per pin betaalt worden. Het is niet mogelijk om onbetaalde tickets te reserveren.

 

Heeft u een andere vraag over een van de concerten? U kunt u vraag stellen via hallo@wibi-tickets.nl of uw vraag via de mailbutton onder in uw scherm achterlaten. Een van onze medewerkers zal uw vraag dan binnen 24 uur beantwoorden.

 

 

 

Stel uw vraag...

Uw vraag proberen wij binnen 24 uur te beantwoorden...